O nas

Misja, wizja, cel

  1. Misja
    Troska i dbałość o najlepszą akustykę wnętrz w przestrzeni pomieszczeń.
  2. Wizja
    Lubimy być liderem branży, dlatego stawiamy na dalszy rozwój, jednocześnie wyznaczając sobie coraz większe wymagania w dziedzinie akustyki pomieszczeń: technologii, jakości i designu. Przede wszystkim jednak widzimy Ciebie w dobrze zaprojektowanej przestrzeni.
  3. Cel
    Dostarczanie najlepszych, pod względem technologicznym, jakościowym i wzorniczym, produktów akustycznych i usług, w celu poprawiania jakości życia. Nasze materiały akustyczne, które gwarantują izolację akustyczną – wyciszenie pomieszczeń poprzez użycie paneli dźwiękochłonnych i wygłuszających – sprawiają, że polepszona zostaje jakość dźwięku, a jednocześnie chroniony zostaje słuch osób przebywających w miejscach publicznych.

Tożsamość

Yellow Acoustic to marka paneli ściennych i sufitowych, a także paneli i płyt oraz ustrojów akustycznych. W naszym portfolio produktowym znajdują się fabrykaty przeznaczone do podniesienia jakości akustyki pomieszczeń w obiektach publicznych czy instytucjonalnych, takich jak: porty lotnicze, dworce kolejowe, filharmonie, teatry, kina, biurowce, hotele, uniwersytety, campusy akademickie, obiekty targowe i sportowe. Poszukujemy nowych rozwiązań, nie tylko technologicznych, ale także produktowych. Ciągle rozbudowujemy swoje portfolio, mając na uwadze zarówno aspekty estetyczne, jak i akustyczne – wszystko stanowi element przemyślanych decyzji i działań. Dlatego z największą uwagą dobieramy naturalne surowce i dopracowujemy każdy detal. Chcemy, aby nasi Klienci mieli dostęp do ustrojów akustycznych najwyższej jakości, zaprojektowanych zgodnie z najnowszymi światowymi trendami oraz doskonałymi parametrami akustycznymi. Yellowacoustic ściśle współpracuje z architektami, dlatego każde rozwiązanie technologiczne lub produktowe oceniane jest przez uznane i prestiżowe biura architektoniczne.

Yellowacoustic nigdy nie zatrzymuje się w miejscu!
 

Wartość marki

  1. Technologia akustyczna – jesteśmy specjalistami od akustyki, wykonujemy operaty akustyczne pod konkretne realizacje, a na ich podstawie panele i płyty akustyczne oraz inne ustroje akustyczne.
  2. Polska marka – konsumenci cenią sobie i wspierają rodzime produkty. Yellow Acoustic jest w 100% polskim wyrobem.
  3. Elastyczność marki – zaprojektuj własny panel lub płytę akustyczną– bogata oferta zewnętrznych okładzin: typów, kolorów, deseni, jak i typów perforacji stwarza okazje, aby architekci lub projektanci mogli wykazać się inwencją.
  4. Dynamika marki - błyskawicznie reagujemy na nieprzewidziane zmiany, które mogą zdarzyć się w trakcie realizacji zlecenia: zmiana koncepcji, podpisanie kontraktu, sytuacje nadzwyczajne, wypadki losowe i każde inne uwarunkowanie, dla którego kluczowym aspektem jest szybkość reakcji.
  5. Dbałość marki o interes Klientówzamawiasz i kupujesz tylko tyle, ile naprawdę potrzebujesz, minimalizując w ten sposób koszty. Stawia to Yellow Acoustic w opozycji do zagranicznych marek, które siłą rzeczy, nie są w stanie zagwarantować tej wartości.

Zespół

Na sukces naszego przedsiębiorstwa składają się starania wszystkich pracowników. To dzięki ich fachowości, zaangażowaniu, umiejętności współpracy w zespole, osiągamy zamierzone cele. Każdy człowiek wnosi do firmy coś nowego: wiedzę, doświadczenie, nowe pomysły. Naszym celem jest stworzenie optymalnych warunków pracy, w których potencjał każdego pracownika będzie najlepiej wykorzystany. Zgodnie z przyjętą przez nas filozofią, to właśnie potencjał ludzki stanowi podstawę sukcesu naszej firmy.